donderdag 20 juni 2013

Blog Candy!

Goedemorgen allemaal,

Volgende week vieren we een feestje!
Hobbyjournaal 100
 komt uit en staat zoals u van ons gewend bent weer boordevol knutsel inspiratie.

 Om dat te vieren verloten wij een
Nellies - PressBoss - A4 Die-cutting/embossingmachine.


Wat is er zo bijzonder aan deze machine?
 De machine heeft een schuifsysteem waarmee je de druk van de rol kan instellen op de mallen. 
Alle mallen gaan door deze stansmachine dus ook de dikke stansen van Tim Holtz!

Wat moet je doen om kans te maken deze prachtige prijs te winnen?
1.Je bent in het bezit van een blog
2. Je bent of wordt volger van deze blog.
3.Je plaatst de foto van de BlogCandy op je eigen blog met de link naar deze blog.
4. Je laat een berichtje achter en je link via de link onderaan dit bericht.

De Candy loopt wat langer door i.v.m vakantie en de sluitingsdatum is 
21 augustus 

heel veel succes!!

118 opmerkingen:

  1. Wat een leuke candy, ik doe mee!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super candy.

    En alvast gefeliciteerd met jullie 100ste krant.

    Ik doe natuurlijk mee.

    Groetjes Jolanda roelofs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great Candy !
    Thanks for this chance

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww wat een geweldig mooie Candy
    ik doe graag mee

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met de 100ste uitgave.
    Wat een fantastische candy; ik zou hem heel goed kunnen gebruiken, dus doe graag mee. Dankjewel voor deze kans!!
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke candy, zo'n groot cadeau kun je niet vaak winnen met een candy! Alvast gefeliciteerd met het 100ste Hobbyjournaal. Ik lees hem telkens met plezier en gebruik vaak de borduurpatronen hieruit.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf zeg , en geweldig dat de dikkere stansen er ook door kunnen, dat mis ik nu echt, dus doe ik graag mee en wens ik een ieder succes!!!

    En gefeliciteerd met het (bijna)100ste Hobbyjournaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch! Van harte gefeliciteerd met jullie mijlpaal.
    Maak er een feestje van en dat doen jullie ook voor ons. Super.
    Ik maak graag een kans.
    Fijne dag, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met deze mijlpaal.
    Ik doe graag mee met de candy.
    Groetjes,
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast gefeliciteerd met de 100ste uitgave van jullie hobbykrant.
    En wat een supermooie candy geven jullie weg, ik wil graag meedoen.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave Candy, ik doe heel graag mee en alvast gefeliciteer met het hobbyjournaal nr 100.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiep Hiep Hoera, Van harte gefeliciteerd met de 100e HJ krant!
    op naar de 200e krant!
    En wat leuk dat jullie deze geweldige candy er uit doen! Wie wil hem nou niet winnen!
    Ik waag graag een gokje mee.
    Groetjs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf zeg, daar wil ik graag aan meedoen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, wat een mijlpaal, natuurlijk waag ik graag een kansje, schitterend apparaat, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mijlpaal en wat een candy! Supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een suuuuuper mooie candy
    wie wil die nu niet winnen
    ik doe graag mee


    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waow, wat een leuke candy.
    Alvast gefeliciteerd met jullie 100ste Hobbyjournaal.
    Ik kijk er weer naar uit.

    Groetjes Engelchen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superkans, die laat ik niet voorbij gaan!!. Een mega leuke candy bij een superprestatie, al 100x HJ uitgebracht en ik heb ze alle 100 hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje 100 exemplaren al, helemaal super zeg. En wauwie wat een geweldige candy geven jullie weg, nou daar wil ik wel een kansje op wagen, helemaal te super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alvast gefeliciteerd met de 100e uitgave! en wat een super leuke candy!Wauw! Dus ik doe mee hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben net volger geworden , ik zag het namelijk staan in de hobbyjournaal nieuwsbrief.
    Dus gelijk ff kijken natuurlijk.
    Dat er alweer 100 kranten uit zijn dat is wel een felicitatie waard.
    Graag doe ik mee met deze leuke candy en zet hem dan ook in mijn side bar. Bedankt voor deze kans

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met jullie 100 uitgave van hobby journaal. Super leuk blad met hele leuke tips en voorbeelden en ideeen.
    Groetjes brenda en astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat leuk! Ik doe heel graag mee met de candy. Wat een geweldig apparaat lijkt mij dat!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd met jullie 100ste Hobbyjounaal! Dat is al heel wat! Wat een fantastische candy geven jullie hiervoor (en dan nog wel in mijn lievelingskleur), bedankt voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw.... wat een super candy,deze zou ik wel heel graag willen winnen en ik ben ook heel benieuwd naar het hobbyjournaal die volgende week uitkomt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhhhhhh dit is een hele INDRUKWEKKENDE (imPReSSIVE)candy. Mijn double do xl is eigenlijk aan vervanging toe....maar financieel nog ff niet te doen....ik waag deze kans!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou ik ben heel erg benieuwd naar dit nieuwe apparaat. Mooie candy hoor. En natuurlijk gefeliciteerd. Een echt mijlpaal.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is een supergave blogcandy zeg! Ik doe graag mee zodat ik een kansje maak op dit mooie apparaat. Hij staat sowieso op m'n wensenlijstje...
    Gefeliciteerd met het 100e Hobbyjournaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alvast gefeliciteerd met de 100 ste uitgave, ik ga deze candy niet missen, ik wordt meteen volger, en plaats het op mijn blog. Bedankt voor deze geweldige candy, en de kans die we mogen wagen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Alvast gefeliciteer met de 100ste uitgave van het Hobbyjournaal.
    Ik wil graag aan deze candy meedoen, want het lijkt me wel geweldig om A4 formaat te hebben. Kan er alles tenminste in. Heb nu mallen van de Spellbinders die ik heb, die er niet allemaal doorgaan bij mijn machine.
    Ik ga het op mijn blog plaatsen. I keep my fingers crossed.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat super zeg! Gefeliciteerd. Ik volgende jullie al op facebook en nu dus ook hier! Wat een gave candy is dit!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. WOW, dat is pas een gave candy, wil wil dat nou niet winnen ? Dus duimen draaien dan maar :)

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauwww wat een geweldig mooie Candy
    ik doe graag mee.
    Alvast hartelijk gefeliciteerd met jullie 100 ste uitgave.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een schitterende candy en we kijken al uit naar hobbyjournaal 100 hoor.
    wil graag een kansje wagen hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat gaaf! Graag waag ik een kansje.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!
    Dat er nog maar vele mogen volgen!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Alvast Gefeliciteerd met jullie 100ste uitgave van het H J.Succes met al jullie volgende edities.
    En wat een super candy zeg daar wil ik wel graag een gokje voor wagen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wow wat een super mooie candy.
    Wie wil dit moois nou niet winnen!
    Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met de 100e uitgave. Een mijlpaal.
    Wat een gave candy deze keer, ik waag graag een kans.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een hele mijlpaal! Het 100ste exemplaar...velen daarvan heb ik gelezen en de nodige inspiratie uitgehaald! Proficiat!! En gaaf dat jullie vanwege dat feit deze supermooie candy weggeven! Graag waag ik er een kansje voor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met de 100ste uitgave. En wat een gave candy geven jullie daarom weg. Graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een kanjer van een candy zeg, ik doe heel graag mee.

    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige candy.
    Mijn Cuttlebug is vorige week uit elkaar geknapt dus dat word duimendraaien.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Alvast gefeliciteerd met het 100 ste Hobby journaal,ik heb ze allemaal en kijk ze met plezier in.
    Wat een geweldige Candy en nu ik vanmorgen mijn ddxl kapot heeft gedraaid, wil ik zeker een gokje wagen.
    groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met het 100e hobbyjournaal en bedankt voor de kans om dit fantastische apparaat te winnen.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd!! Leuke candy super prijs wil graag een gokje wagen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Allereerst van harte gefelciteerd met de uitgave van Hobbyjournaal 100!

    Wat een mijlpaal.

    En ik hoop dat jullie nog lang doorgaan want wat is het toch genieten elke keer weer!

    Ik waag ook graag een kansje en zal de candy op mijn blog zetten.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een schitterende candy, wil graag een kansje wagen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd met jullie 100ste uitgave van het Hobby Journaal.
    Ik heb hem vandaag net opgehaald. Zoals altijd weer boordevol mooie kaarten.

    En wat een mooie Candy. Doe beslist mee!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuke Candy!! Gefeliciteerd! Op naar de 200!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  51. I would love to take part in the draw. The prize is amazing!
    Greetings. Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wow, wat een geweldige candy!

    Gefeliciteerd met de 100e editie. Op naar de 200.

    Lieve groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd met het 100ste Hobbyjournaal!
    Super mooie candy en ik doe graag mee!
    Groetjes van Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gefeliciteerd met deze mijlpaal.
    Geweldige candy. Ik doe graag mee.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd en op naar de 200!
    Geweldige blogcandy

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw!!Wat een super Candy zeg,zo'n machine daar waagt iedereen wel een kansje aan.Alleen de kleur al,lekker zuurstok roze,ben toch al zo gek op roze.Ik zal zeggen op naar de 200 ste hobbyjournaals.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Proficiat met jullie 100e krant. Wat een geweldige kans krijgen we om deze machine te winnen....woooow ik doe mee!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een ontzettend leuke actie zeg.Heb pas een blog gemaakt en doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een ontzettend leuke actie zeg.Heb pas een blog gemaakt en doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een super leuke candy, ook ik waag graag een kansje!

    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe graag mee heb alleen geen echt blog,weet niet hoe ik het allemaal precies moet doen.

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat, op naar de 200!!!!

    Mooie prijs hoor,ik loot graag mee!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een gave candy zeg. Ik zou graag een gokje willen wagen.

    veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  65. wow wat een gave candy zeg ,en geweldige kleur ik doe graag mee , hard duimen draaien groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Van harte gefeliciteerd met de 100 ste uitgave wel een felicitatie waard ik heb het wel op mijn blog gezet maarvergeten een reactie achter te laten dus bij deze groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Van harte gefeliciteerd met de 100 ste uitgave wel een felicitatie waard ik heb het wel op mijn blog gezet maarvergeten een reactie achter te laten dus bij deze groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een super Candy
    Gefeliciteerd met het 100ste uitgave van het hobbyjournaal
    Ik wil ook een gokje wagen
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Zo zeg 100 kranten, geweldig. Ik heb er ook heeeeel veel opgeborgen in een doos en kijk ze zo af en toe nog door want ik vind het zonde om ze weg te gooien :)
    Dankjewel voor deze mooie candy.

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Van harte gefeliciteerd met de 100e Hobbyjournaal. Echt een prestatie om trots op te zijn! En de candy, daar wil ik ook wel heel graag aan meedoen. A4 is echt een droomwens! Bedankt dat we allemaal een kansje mogen wagen!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gefeliciteerd!
    100x Hobbyjournaal,
    en een hele mooie candy!
    Iedereen veel succes!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een super leuke candy.
    Gefeliciteerd met de 100ste hobbyjournaal hij is en blijf leuk!
    En ik doe heel graag mee.
    Lijk me leuk om deze te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zo he, 100 x een hobbyjournaal, das niet niks!! Gefeliciteerd! Graag maak ik ook een kansje op deze prachtige prijs.
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Van harte proficiat met de 100ste!!
    En wowwwww, wat een candy...natuurlijk doe ik mee.
    Ik ga jullie volgen via Bloglovin', zodat ik voortaan jullie mooie kaartjes kan bewonderen.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik ga zeker meedoen met deze candy, het wordt zeker spannend! groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  76. wat een leuke candy! Daar wil ik graag een gokje aan wagen.

    gefeliciteerd met het 100e krantje!

    http://jolandacreatiefblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een super candy !
    Van harte gefeliciteerd met jullie 100ste krant!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Great candy and great gift :)
    Very nice blog :)
    Gettings from Poland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat spannend weer!!! Ga super hard duimen, het is echt een hele mooie candy. Bij te mooi om waar te zijn,;)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Geweldige Candy!!!
    Ik doe graag mee :)

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Proficiat met de 100ste uitgave.
    Fantastische candy, ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gefeliciteerd met jullie 100 ste Hobby krant.
    Super hoor .
    Ik dacht steeds zal ik wel zal ik niet mee doen met deze candy .
    maar ik heb eigenlijk tot nu toe alle challenge ,s op jullie blog mee gedaan dus nu toch ook maar .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Van Harte Gefeliciteerd met jullie 100ste uitgave van de hobbykrant!wooww..Wat een prachtige Candy.
    Het lijkt me een perfecte machine!!
    Ik wil dan ook graag een kansje wagen.
    Groet Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Vaste prik: het hobbyjournaal zit steeds weer in mijn tas als ik hem op de markt zie! Proficiat met 100 x de leukste inspiraties en ik doe graag mee met de verloting van deze geweldige candy!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Van harte gefeliciteerd met jullie 100ste uitgave. En wat een super CANDY! Ik wil hier graag een gokje op wagen hoor! En dat er nog maar vele hobbyjournaals mogen volgen.
    Gr Monja

    BeantwoordenVerwijderen
  86. laat ik ook maar eens meedoen
    kan nooit kwaad toch!

    Gefeliciteerd met jullie 100ste krant geweldig.

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Congratulations on 100! Fabulous! Thank you for this wonderful candy to celebrate! I am a new follower and I have just posted your candy on my blog (right-hand sidebar). I would love to win - thank you for the chance!

    KT Fit Kitty
    http://ktdesigns2013.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Leuke Candy , waag graag een gokje . Geweldig trouwens dat er intussen 100 HJ krantjes zijn uitgekomen . Gefeliciteerd .
    Gr.Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Gefeliciteerd met jullie jubileum. E wat een geweldige candy. Ik doe heel graag mee!
    Op naar de 200

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Een prachtige prestatie met een geweldige krant. En wat een supercandy, daar doe ik graag aan mee.

    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Gefeliciteerd met deze mijlpaal en met deze supercandy. Daar wil ik graag een kansje naar doen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat een super candy.
    En gefeliciteerd met het 100ste hobbyjournaal
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat een prachtige candy!
    Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal.

    Graag waag ik een kansje ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een mooi candy, daar wil ik wel een kansje op wagen....

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Gefeliciteert met jullie 100ste HJ,
    Wat een mooie Candy, ook ik zou graag een gokje wagen?

    Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wow 100 HJ!!.. It surely calls for a celebration!! I'm in for it as I have put the candy on the sidebar of my blog!!

    Congratulations again and thanks for giving an opportunity to win!!

    Love
    Divya
    http://pinkpapercastle.blogspot.in/

    BeantwoordenVerwijderen
  97. gefeliciteerd met deze mijlpaal!

    heb vanaf het begin de HJ krant gekocht, ga zo door

    sorry, maar heb (helaas)geen blog
    dus deze mooie candy zal aan mijn neus voorbij gaan

    groetjes, Han

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Was für ein tolles Candy! Vielen Dank für die Chance so einen tollen Preis zu bekommen.
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  99. hallo, ik had de foto al gedeeld op mijn blog maar zie mijn reactie niet terug. ik wil ook graag een gokje wagen voor deze mooie machine.de link naar mijn blog staat op plaats 7.

    groetjes Annie Goedheer.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. ik wil graag een gokje wagen voor deze machine.

    Groetjes,Marja Leistra

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat een mooie candy ter gelegenheid van de 100e uitgave. Gave kleur :-)
    Lijkt me een heel mooi apparaat. Heb nu niet de mogelijkheid om A4 grote mallen te gebruiken.Wie weet na 21 augustus.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  102. En alvast gefeliciteerd met jullie 100ste krant.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. En alvast gefeliciteerd met jullie 100ste krant.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Van harte gefeliciteerd met jullie 100ste Hobbyjournaal, een echte mijlpaal zeg. Wat een prachtige candy zeg, en wat gaaf dat je bij deze machine de druk van de rollen kunt instellen! GEen geklungel meer met shims en metalen plaatjes, super!! Ben wel benieuwd hoe zwaar hij draait, daar heb ik soms wat moeite mee. Ik ben volger van jullie blog en ga nu de foto plaatsen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wat een prachtige prijs, en op naar nr. 200. Gefeliciteerd Hobby journaaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. ooow gave candy zeg!
    Deze stansmachine lijkt me echt perfekt!!
    Dus ik wil graag een kans maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. super candy kan zeker wel een nieuwe stans machine gebruiken ;), bedankt voor de kans groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een ontzettend mooie Candy, en wat een leuk blog (ik heb nu ook de rest gezien). Ik ben volger geworden.
    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  109. ow wat een super leuke candy ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  110. What great candy, thanks for the opportunity to win.

    Hugs, Jenn

    BeantwoordenVerwijderen
  111. WOW , wat a great Candy. Thank you

    Inga Sooth

    BeantwoordenVerwijderen