maandag 21 oktober 2013

Herfst/Halloween Challenge

Goedenavond
 Vandaag starten we met de nieuwe challenge.
 De opdracht is: maak een herfst of Halloween creatie
met een knipvel van Yvonne Creations.
 
 In het voorbeeld van Femmy is een doosje gemaakt waarvan het patroon en beschrijving in Hobbyjournaal 103 beschreven staat.
 
 
De sluitingsdatum is 13 November 22.59 uur.
Plaats de wedstrijdkaart op je eigen blog 
en zet de link naar je wedstrijdkaart via de Inlinkz link onder dit bericht.
Let op: je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen!
Wat kun je winnen?
Dat houden we nog even geheim!
 maar leuk is het wel!
Veel succes allemaal!
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Weer een super leuke challenge!!!
    Ik ga aan de slag!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge herfst daar hebben we allemaal wel wat mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie van Femmy. Echt zo mooi. Ik heb net mijn Halloween kaart geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heel mooie creatie is dit ik heb zojuist ook mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Challenge, lekker veelzijdig. Ik wil graag meedoen met mijn creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuke challenge, ik heb het kaartje op mijn blog geplaatst
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke challenge.
    Mijn kaartje is geplaatst.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very good post. I'm facing many of these issues ass well..


    Also visit my homepage; Antisquad kostenloser download

    BeantwoordenVerwijderen