dinsdag 13 mei 2014

Challenge

Goedemorgen,
 De opdracht voor de nieuwe Challenge is verzonnen door Miranda.
 
Maak een creatie met de kleur paars en
verwerk Kant op de creatie.
Techniek is vrij, dus B.v. borduren, Hobbydotten, stempel, scrappen enz.
 
 Miranda heeft dit notitieboekje gemaakt als voorbeeld
 
 
Wat kun je winnen?
Een bon van 50 Euro
te besteden bij je favoriete Hobbywinkel, en je kaart wordt in Hobbyjournaal 112 geplaatst.

Wat moet je doen om mee te kunnen doen:

Je moet een blog hebben om mee te kunnen doen aan deze Challenge.
Het moet een nieuwe creatie zijn!!!
Upload je kaartje via de link.
Sluitingsdatum 8 Juni om 23.55 uur. 
 
Veel Succes!
 

 
 
 

 

 

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge en een schitterend voorbeeld!!!
    ik ga ook proberen er iets voor te maken,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke challenge ik doe er graag aan mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi. Leuke uitdaging. Lila is een prachtige kleur. En gelukkig had ik wat materialen in die kleur. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Martje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ik heb al eerder de kaart van mijn moeder geplaatst nu die van mijzelf. Leuke uitdaging. Paars is een mooie kleur. IK ben benieuwd wat jullie va deze kaart vinden Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig voorbeeld is er gemaakt voor de nieuwe challenge. Doe graag weer mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opdracht!! Nu komt mijn gewonnen prijs heel goed van pas!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Paars is een van mijn lievelingskleuren. Kortom ik heb vandaag erg mijn best gedaan en min kaartje geplaatst.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging,doe weer gezellig mee,ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging. Paars is mijn kleurtje, dus dat komt goed uit. Een kantje erbij, is altijd leuk.Ik heb net mijn kaart geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet niet hoeveel creaties je mag inzenden? Ik heb er anders ook eentje vandaag op mijn blog geplaatst, die er anders voor in aanmerking komt. Ik hoor het wel, anders zet ik hem er nog bij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was ook benieuwd met hoeveel kaartjes je mag inzenden???

    BeantwoordenVerwijderen