woensdag 25 februari 2015

Challenge

Goedemorgen,
 Vandaag starten we met een nieuwe Challenge voor jullie.

Maak een baby creatie , dit mag van alles zijn o.a. kaart, doosjes, cadeauverpakking enz.


Het voorbeeld ( cadeauverpakking) is gemaakt door Femmy.  

Daarbij heeft ze het voorbeeld van Hobbyjournaal download 231 gebruikt en de materialen uit de nieuwe Smiles, Hugs and Kisses lijn.

Wat kun je winnen?
De Yvonne CreationsSmiles, Hugs and Kisseslijn.
( knipvellen, Dies, stempels, paperpack, embossing folder, kleurboek en borduurgaren)

Wat zijn de voorwaarden:
Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van onze blog.
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Zet de foto met een link naar deze blog
bovenaan op je eigen blog.
* Plaats je naam en blog via de link  onder dit bericht.
De Challenge sluit:
24 Maart  2015

33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heeft Femmy ervan gemaakt. Mooie zachte kleuren.
    Ik heb net mijn kaarten geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke challenge, prachtige creatie Femmy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke challenge. Echt mijn ding, ik maak graag geboortekaartjes. En de nieuwe lijn van Yvonne Creations is ook ontzettend leuk. Die wil ik graag hebben! De voorbeeld cadeauverpakking is ontzettend leuk!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk voorbeeldkaartje ! Ik heb net een kaartje geplaatst op mijn blog en de link erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende voorbeeldcreatie! De mijne heb ik zojuist ook geplaatst.

    Groeten Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke uitdaging. Ik heb deze weEk net de kinderwagen en het papier
    van Yvonne gekocht. Hoe toepasselijk kan dat zijn voor eenuitdaging van het HJ.. ik heb mijn kaart net afgemaakt en doe graag mee. . Femmie heeft een erg mooi rompertje Gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,
    hoop dat het me lukt om mee te doen deze challenge ... schouderklachten, dus knutselen lukt niet zo goed ... maar ik ga heel erg mijn best doen om op tijd iets af te hebben :-)
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge het voorbeeld is een schitterende creatie en ik ga ook een poging wagen!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge! Mooi voorbeeld en leuke prijs om te winnen.
    Ik heb mijn kado tasje geplaatst.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei leuke challenge waar ik heel graag aan mee doe hoor!!. Mijn babyjurkjeskaart gisteren al geplaatst, maar door de drukte van een hobbymarkt nog niet eerder tijd gehad een berichtje te plaatsen......dus bij deze!!
    groetjes en xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo!
    Wat een leuke challenge!
    Het is voor mij de eerste keer hier bij het hobbyjournaal, ik heb met veel plezier een creatie voor dit thema gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    http://butterlfykisses83.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke uitdaging deze keer, ik heb mijn kaartje gelinkt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke uitdaging, ik ga proberen mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi ik heb vandaag mijn kaartje geplaatst voor deze leuke challenge.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige challenge en mij kaart staat er op hoor ik waag een kansje.

    groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke challenge. Ik ben net volger geworden en doe graag mee.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,
    Wat kwam dat goed uit dat jullie een babykaartje willen zien voor deze challenge....ik had er toevallig juist eentje af en die wil ik heel graag mee laten doen met julllie super leuke challenge...Ook het voorbeeldje van Femmy is schitterend....en volger was ik al heeeeel lang...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke challenge!
    Ben momenteel in de babykaartjes sfeer.
    Ik ben ook volger geworden, vind het leuk hier.
    Groeten Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke Challenge, ik heb een tasje opgepimpt, volger was ik al.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele leuke challenge met een super leuk rompertje!! Die prijs zou ik heel graag willen winnen, dus heb mijn kaartje geplaatst! Iedereen veel succes.
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke challenge weer! Ik ben weer van de partij, ga nog snel even het fotootje op mijn blog zetten en dan voldoe ik aan alle punten. Natuurlijk ben ik allang volger van jullie, vind jullie challenges altijd super leuk.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/2015/03/label-baby-boy.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie voorbeeld kaart is er gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Raar ik ben al lang in blogland en heb jullie nu pas gevonden!
    Mooi blog met leuke challenges dus ik doe graag mee!
    Ik begrijp misschien nog niet het fotootje maar ik hoop het zo goed gedaan te hebben anders hoor ik het wel.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi,
    het is gelukt ! Ik ga mijn kaartje zo linken,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Femmy, wat heb je een schattig rompertje gemaakt!!! Ik heb er ook wel gemaakt maar die waren toch weer anders. Voor deze challenge heb ik een wiegje gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke challenge ,et hartstikke leuke voorbeelden , mijn kaartje is ook geplaatst
    groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke uitdaging. ik wil ook graag meedoen.

    groetjes van Arlette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo
    Erg leuke uitdaging.
    Heb met veel plezier deze kaart gemaakt voor jullie uitdaging.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke opdracht en een prachtig voorbeeld!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke challenge. Ik heb een shaker kaart gemaakt.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke uitdaging , ik doe graag mee!!
    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Voor het eerst meedoen bij een challenge van jullie. Als beginner heb ik nog niet veel materiaal maar het is al leuk om al het moois te bekijken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen