maandag 1 juni 2015

Challenge Colorful Christmas

Goedmorgen,
 Deze maand starten we met een vernieuwde opzet, we gaan elke 1e van de maand starten met een Challenge waarmee je een grote nieuwe lijn kunt winnen die aan het eind van de maand uitkomt. Verder plaatsen we elke vrijdag een weekend Candy waarmee je kleinere prijzen kunt winnen. Tussendoor plaatsen de DT leden creaties met een uitgebreide beschrijving en daar waar nodig patronen en sketches zodat je de creatie kunt maken. 
(De Blogcandy van vorige maand blijft gewoon doorlopen.)
 We starten vandaag met de Challenge:
 Maak een creatie met de Yvonne Creations Colorful Christmas lijn.
Alles mag als het maar met deze lijn gemaakt is en een nieuwe creatie is, dus niet 1 die je al ergens geplaatst hebt.
Een voorbeeld laten we zien met dit geborduurde kaartje van Christien het patroon staat als gratis download op de website van HJ http://www.hobbyjournaal.nl/  Waarom een bestaand kaartje als voorbeeld? Christien zou hiervoor een nieuw kaartje maken maar is helaas  verhinderd door een ernstige ziekte, wij als team HJ en designers van deze blog wensen haar van harte beterschap!

Wat kun je winnen?
De Charming Xmas lijn van Precious Marieke die eind deze maand uitkomt.
De lijn staat al afgebeeld in HJ123.
Wat moet je doen om kans te maken
 op deze geweldige prijs?

* Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link  onder dit bericht.
De Challenge sluit
29 Juni.
                                   

Als je niet voldoet aan de bovengenoemde punten wordt je naam verwijderd .

Heel veel succes allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Hallo,
    helaas kan ik niet aan deze challenge meedoen. geen materialen van dit specifieke lijn.
    Ik kan het ook niet aanschaffen omdat ik nog veel andere 'winter' materialen in voorraad heb.
    dus ik heb nog genoeg.
    veel succes!
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb met plezier deelgenomen aan deze challenge, want het is zo'n leuke collectie. Bedankt voor de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke challenge, mijn bijdrage heb ik er net op gezet.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was even spannend of ik de eindmeet zou halen maar joepie gelukt.Ik vind dit een fijne challenge en de prijs is gewoon top.
    Groetjes Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge hierbij mijn bijdrage voor deze maand.
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn kaartje erbij gezet, hoop dat jullie hem leuk vinden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn kaart erbij gezet. Erg leuke challenge
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen