woensdag 1 juli 2015

Challenge Juli

We starten vandaag met de nieuwe maand Challenge:
 Maak een creatie met de Precious Marieke Xmas lijn. 
Alles mag als het maar met deze lijn gemaakt is en een nieuwe creatie is, dus niet 1 die je al ergens geplaatst hebt.
 Jacqueline heeft deze voorbeeldkaart gemaakt ter inspiratie 
Wat kun je winnen?
De Brocante Christmas lijn van Amy Design die eind deze maand uitkomt.
De lijn staat al afgebeeld in HJ124.
Wat moet je doen om kans te maken
 op deze geweldige prijs?

* Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link  onder dit bericht.
De Challenge sluit
30 Juli

14 opmerkingen:

  1. Helaas kan ik niet meedoen. Ik heb van die lijn helemaal geen spullen. Succes voor ieder die wel mee kan doen.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag je ook alleen een plaatje van Marieke gebruiken? Of moet alles met deze lijn gebruikt worden?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opdracht en prachtig voorbeeld!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeld kaart.
    Mijn kaart staat er bij.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb er mijn kaart weer bij gezet
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik doe graag mee met deze leuke challenge.
    Mijn kaart staat er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben altijd al fan van de afbeeldingen van Marieke geweest. Daarom is het eens zo leuk om mee te doen met deze challenge.
    Groetjes,Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn kaartje staat erbij.
    Leuke opdracht en een mooi voorbeeld.

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb ook mijn kaartje net geplaatst en hoopt dat hij aan de opdracht voldoet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Door het slechte weer heb ik nog een creatie gemaakt met veel plezier.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb mijn kaartje geplaatst, vind de mal van het raam geweldig, heb er al verschillende kaarten mee gemaakt, dus vind het ook erg leuk om aan de challenge mee te doen. Heb de ronde mal van deze lijn ook besteld maar helaas nog niet binnen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen