dinsdag 1 september 2015

Challenge September

Goedemorgen,
 Vandaag starten we met de nieuwe Challenge voor de maand September.
 De opdracht is :
 maak een creatie met producten uit de Cozy Christmas lijn van Yvonne Creations het mag van alles zijn:
borduur, Hobbydots, scrap etc.
 Gonny heeft al een mooi voorbeeldkaartje gemaakt voor jullie ter inspiratie.


Wat kun je winnen?
De Rustic Christmas lijn van Precious Marieke die eind deze maand uitkomt.
De lijn staat volledig  afgebeeld in HJ126
Wat moet je doen om kans te maken
 op deze geweldige prijs?
* Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link  onder dit bericht.
De Challenge sluit
29 September

14 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeeld kaart.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke challenge.
    Mijn kaart is geplaatst.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de 3d plaatjes die bij deze lijn horen vind ik zo leuk! Mijn vingers gingen kriebelen toen ik ze zag en daarom deel ik deze kaart graag met jullie en doe ik mee aan de challenge! Fijn weekend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge mooi voorbeeld,
    Mijn kaartje heb ik geplaatst nu maar afwachten!! Spannend...

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opdracht en wat een prachtig voorbeeld!! Deze lijn vind ik echt super gaaf!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuke opdracht ik doe weer lekker mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke opdracht!
    De producten uit de Cozy Christmas lijn van Yvonne Creations zijn heel mooi !
    Ik heb mijn creatie geplaatst.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er zijn hier al leuke creaties gemaakt. Ik heb net mijn creatie gepost en nu maar duimen...
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als winnaar van de laatste challenge van het Hobbyjournaal met als prijs de complete set van Cozy Christmas is deze nieuwe uitdaging voor mij extra leuk. Ik ben super blij met mijn prijzen, echt te gek.De producten zijn erg mooi en ik heb net mijn kaartje geplaatst.
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb er mijn kaartje bij gezet.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat aan gave lijn is dit weer. Heb met veel plezier mijn kaart gemaakt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook een kaartje gemaakt om aan deze challenge mee te doen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen