zondag 1 november 2015

Challenge november

Goedemorgen,
 Vandaag start een nieuwe Challenge die door Jolanda is verzonnen.

Maak een kaart met de kerstlijnen Yvonne Creations: Cozy Christmas, Colorful Christmas of met Playful Winter. Het mag gecombineerd zijn.
Voorwaarde is dat je de onderstaande sketch gebruikt.




Wat kun je winnen?

De Magical Winterlijn van Yvonne Creations die eind deze maand uitkomt.
                  De lijn staat volledig  afgebeeld in HJ128

                        Wat moet je doen om kans te maken
                                  op deze geweldige prijs? 

* Je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
*Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link onder dit bericht.
 *De Challenge sluit: 29 november. 

Veel plezier met het maken van je creatie voor deze fantastische prijs!






19 opmerkingen:

  1. Super sketch! Dar gaan we iets van proberen te maken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi voorbeeld en een leuke uitdaging! Ik ga zeker weer meedoen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeld kaart is er gemaakt.
    Ik doe deze maand ook weer mee.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn kaartje gemaakt en op mijn Blog gezet,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wunderschöne Karte mit einem süßen Motiv.
    Danke für die schöne Challenge.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sketch, een hele mooie kaart!
    Graag doe ik mee, en heb mijn kaart al gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeld kaart en een leuke sketch. Ik ga ook mee doen. Mijn kaart komt later
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke schets ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke sketch om te maken en dan die geweldig leuke plaatjes van Yvonne, superleuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sketch heeft Jolanda voor deze challenge gemaakt, ik heb mijn kaartje ook geplaatst, wat was die leuk om te maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke sketch en mooie uitwerking!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke sketch! Ik heb mijn kaartje geplaatst
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke sketch , heb mijn kaartje geplaatst
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke sketch ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke uitdaging en ik heb mijn kaart net geplaatst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vond het een leuke challenge daarom heb ik met plezier meegedaan.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik heb nog een kaartje gemaakt van deze sketch.
    Leuk om te doen.
    Groetjes Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wilde mijn kaartje nog plaatsen, maar zie dat dit gesloten is. Dit kon vandaag toch nog????
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kaartje staat op mijn blog.
      http://jacquelinederijcke.blogspot.nl/2015/11/een-fijne-kerst-dit-kaartje-heb-ik.html#comment-form

      Verwijderen