dinsdag 1 december 2015

Challenge December

Goedemorgen,
 Vandaag start de Challenge voor de maand December.
 De opdracht is: Maak met het het borduurpatroon en de Magical Winterlijn van Yvonne Creations een creatie.
Dit mag dus alleen borduren zijn, maar ook scrappen gecombineerd met borduren.

Het patroon en het voorbeeld zijn door Christien gemaakt.


Wat kun je winnen?
Deze garen box met 16 kleuren Stich & Do garenklosjes 
             

Wat moet je doen om kans te maken
    op deze geweldige prijs? 

* Je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
*Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link onder dit bericht.
 *De Challenge sluit: 30 December.

Veel plezier met het maken van je creatie voor deze mooie prijs!

15 opmerkingen:

  1. wat een mooi borduurpatroon en wat een mooi voorbeeld! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge, mooi patroon en een prachtige prijs, ik ga mijn best doen!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurwerk! ik ga proberen weer mee te doen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend borduurpatroon en ik ga proberen om ook mee te doen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge, ook de prijs die je kan winnen is super mooi, ik ga mijn best weer doen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeld kaarten dames.
    Ik doe natuurlijk ook weer mee met deze leuke challenge.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten dames.
    Ik doe natuurlijk ook weer mee met deze leuke challenge.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn bijdrage is gelinkt,superleuke opdracht met een prachtig patroon van Christien waarvoor dank en een superlief plaatje van Yvonne! Ben benieuwd wat deze maand brengt. Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk patroon is er gemaakt voor de challenge.
    Ik heb met veel plezier eraan geborduurd
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht, mooi borduurpatroon en voorbeeld!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk borduurpatroon van Christien Heb mijn kaart er zojuist bijgezet ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk borduurpatroontje! Ik heb mijn kaartje erbij gezet!
    Fijne feestdagen!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eine wunderschöne Vorlage liebe Christien. Es hat mir viel Spaß gemacht, sie zu sticken.
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes zijn er weer gemaakt. Ik heb het mijn kaart er juist bijgezet. Ik wens iedereen nog een creatief 2016.

    BeantwoordenVerwijderen