maandag 4 januari 2016

Brrrr Sneeuw!!!!!

Hoi Bloggers,
 
Allereerst de Beste wensen voor 2016.
Mijn 1e kaartje voor het nieuwe jaar.
Ik heb de nieuwe mal van Nellie Snellen gebruikt Sliding Card Dies.
 
Gebruikte Materialen:
Kaartkarton: Card Deco Linnenkarton wit en donkerblauw
Knipvel: 3D Knipvel - Yvonne Creations - Playful Winter - Friendly Snowmen CD10433
Dessinpapier: Yvonne Creations - Playful Winter YCPP10003
Dies: Yvonne Creations - Colourful Christmas - Poinsettia YCD10026, Sliding card Dies basic slider-part SCD003, Sliding card Dies Top-part ornamental-2 SCD002, Multi Frame Dies - Dotted ornamental-2 MFD084 en Amy Design - Brocante Christmas - Figure Skates ADD10036
 Stempels: Clearstamp - Precious Marieke - Winter Wonderland - Tekst PMCS10007 en Clear Stamp - Yvonne Creations - Playfull Winter  YCCS10001
Distress inkt: Weathred Wood.
 
Werkwijze:
 
Stans de Sliding Dies uit volgens voorbeeld op de achterkant van de mal. (beetje lastig uit te leggen)
stans de bloemetjes, schaatsen uit met de Sliding Dies mal,
Knip en 3d het plaatje
Bewerk de randen met distress inkt.
werk de kaart af volgens voorbeeld.
 
Ik vind het een erg leuke mal je kan er alle kanten mee op. Je hebt wel de basismal nodig, anders kun je de schuifkaart niet maken.
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Liefs Esmee
 



6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik krijg meteen zin in warme chocolademelk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart! Als ik de weerman zo hoorden gisteren ook heel toepasselijk voor het noorden van het land. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan zeg. De sneeuw kan gaan vallen en dan maar lekker schaatsen met daarna warme chocolademelk met slagroom. Super hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf model zeg!! Heel mooi gemaakt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen