woensdag 4 mei 2016

Challenge Mei

Goedemorgen,
 Vandaag starten we met de Challenge voor de maand mei.
 De opdracht is:
 maak een creatie waar bloemenplaatjes of bloemenstempels op verwerkt zijn.
Dit mag alleen met producten van Precious Marieke, Yvonne Creations, Jeanine's Art en Amy Design. 
Techniek is vrij ( Borduren, Hobbydots, Scrappen etc.) 
Femmy heeft een kaart ter inspiratie voor jullie gemaakt met producten uit de Precious Marieke Flowery Collection.


Wat kun je winnen?
De nieuwe Yvonne Creations Traditional Christmas lijn  zo kun je al lekker vroeg beginnen met het maken van je kerstkaarten.

 Wil je kans maken op deze prachtige prijs bestaande uit, knipvellen, Stansboogvellen, Paperpack, Embossingfolder, stempels, alle Dies, borduurgaren?
 
Doe dan gezellig mee als je aan de voorwaarden kunt voldoen.
 * Je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
*Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link onder dit bericht.
 *De Challenge sluit: 30 Mei.


13 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de challenge.
    Ik ben fan van Yvonne Creations, dus.. fingers crossed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge, ik ben gek op de plaatjes van Marieke en Yvonne! Mijn kaart is geplaatst.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vraagje, moet het borduurpatroon ook van een van hun zijn?
    Groetjes, Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht en een prachtig voorbeeld!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opdracht. Ik doe graag weer mee en heb mijn ksart erbij gezet. Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een leuke opdracht! Mijn kaartje staat er weer op.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk doe ik deze maand mee met de gewonnen prijs van vorige maand.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes ik wil graag een keertje meedoen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaarten en die van mij staat er ondertussen ook bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge, ik heb mijn kaartje er bij gezet.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig mooie voorbeeldkaart
    ik doe graag mee en heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer zo'n geweldige prijs beschikbaar gesteld door jullie,super!
    Daar er een leuke opdracht aan vast zat doe ik graag mee en staat mijn kaartje gelinkt.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke Challenge met een nog leuker prijsje
    Mijn challenge-kaartje staat nu dan ook op mijn blog te schitteren en op een mooi prijsje te hopen.
    Lieve groetjes,
    Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen