woensdag 1 juni 2016

Challenge Juni

Goedemorgen,
 Vandaag starten we met de Challenge voor de maand Juni.
 De opdracht is:
 maak een creatie waarop het thema vakantie verwerkt is.
Dit mag alleen met producten van Precious Marieke, Yvonne Creations, Jeanine's Art en Amy Design. 
Techniek is vrij ( Borduren, Hobbydots, Scrappen etc.) 
Ter inspiratie heeft Jacqueline een prachtig voorbeeld gemaakt, en er schetsen bij gedaan, je mag dit gebruiken voor je creatie maar het hoeft dus niet.







Beschrijving:

*Print het patroon voor de envelopjes, en knip of snijd deze uit,.( Doe dit 4 maal)
*Teken 8 maal een label 8,5cm x 7cm en leg deze even aan de kant.
*Snijd de lange strip uit, ril deze en bevestig om en om tape tussen de gerilde randen.(Beginnen met de eerst recht opstaande)
*Bevestig het dessin papier op de voorzijde van de envelopjes, zet ze in elkaar en bevestig deze aan de lange strip zoals hierboven beschreven.( later kunt u de andere openingen dichtmaken.
*Zoek vakantie foto’s uit en beïnkt en distress deze.
*Pimp het gehele boekje op zoals u dat leuk vind.

 
Wat kun je winnen?
De nieuwe Amy Design Christmas Greetings lijn die eind Juni verschijnt.

 Wil je kans maken op deze prachtige prijs bestaande uit, knipvellen, Stansboogvellen, Paperpack, Embossingfolder, stempels, alle Dies, borduurgaren?
 
Doe dan gezellig mee als je aan de voorwaarden kunt voldoen.
 * Je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
*Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link onder dit bericht.
 *De Challenge sluit: 29 Juni.




8 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er prachtig uit!! Ik ga kijken of ik materialen in de kast heb liggen voor deze uitdaging! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb net mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi voorbeeld bij dit thema! Ik heb net ook mijn kaartje geplaatst.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk voorbeeld! Mijn kaartje heb ik net geplaatst.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk thema, mijn kaart staat er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb zojuist mijn kaartje erbij gezet.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaartje staat gelinkt!
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge. Krijg helemaal een vakantiegevoel van het voorbeeld! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen