vrijdag 1 juli 2016

Challenge Juli/Augustus

Goedemorgen,
 vandaag starten we met een nieuwe Challenge.
En omdat het vakantie tijd is laten we deze Challenge 2 maanden lopen.
Wat moet je doen?
 Maak een creatie waarop alleen de materialen van Precious Marieke, Yvonne Creations of Amy Design verwerkt zijn. Het thema is vrij.
Je mag allerlei technieken gebruiken.
 Dat moet lukken toch?
Ter inspiratie hier wat voorbeelden:




Wat kun je winnen?
De nieuwe Yvonne Creations lijn die eind Augustus verschijnt.
 Wil je kans maken op deze prachtige prijs bestaande uit, knipvellen, Stansboogvellen, Paperpack, stempels, alle Dies, en  borduurgaren?
 
Doe dan gezellig mee als je aan de voorwaarden kunt voldoen.
 * Je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
*Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link onder dit bericht.
 *De Challenge sluit: 30 Augustus.



25 opmerkingen:

  1. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke challenge
    en schitterende voorbeeldkaarten
    ik heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging,mooie voorbeelden.
    Mijn kaartje is geplaatst!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voorbeeldkaarten, mijn creatie juist gepost.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten van het team. En een leuk thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeldkaarten.
    Heb zojuist mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge! kan het kloppen dat inlinkz nog niet is verlengd? Ik zou graag mijn bijdrage willen plaatsen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan mijn creatie ook niet plaatsen, jammer, ik heb hem nl al klaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie wel, ik heb mijn kaart geplaatst, wat een leuke challenge weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel, ik heb mijn bijdrage erbij gezet. Leuk om weer mee te doen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn kaartje er op nieuw bijgezet, hij is ineens verdwenen?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge, mijn bijdrage staat gelinkt.
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge met een prachtige prijs! Bedankt voor de kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuke opdracht hier doe ik heel graag met mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge en ik doe dan ook graag mee met de kans op een prachtige prijs,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,hoi, Ik heb mijn creatie opnieuw gelinkt. Want ik zag de mijne er niet meer bij staan.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie voorbeeldkaarten. Die van mij staat erbij.
    Leuke challenge!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige voorbeelden,
    en leuke challenge.
    Freubel groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaartje, heb de mijne ook geplaatst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke inspiratiekaartjes ,staat er
    ook bij , leuke challenge ...
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie voorbeeldkaarten. Mijn kaart staat er bij.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke uitdaging. Heerlijk als het thema vrij is. De voorbeeldkaarten zijn prachtig!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen