donderdag 1 september 2016

nieuwe Challenge

Goedemorgen,
 
De nieuwe Challege is : Dierendag
 Maak een creatie met dieren, de materialen ( plaatjes, paperpack en Dies) die je daarbij mag gebruiken ;
 Amy Design, Yvonne Creaties, Jeanine's Art of Precious Marieke.

 Gonny heeft een voorbeeld ter inspiratatie gemaakt voor jullie.


Wat kun je winnen?
De nieuwe Amy Design winter tide lijn die eind September verschijnt.
 Wil je kans maken op deze prachtige prijs bestaande uit, knipvellen, Stansboogvellen, Paperpack, stempels, alle Dies, en  borduurgaren?
 
Doe dan gezellig mee als je aan de voorwaarden kunt voldoen.
 * Je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
*Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link onder dit bericht.
 *De Challenge sluit: 29 September


10 opmerkingen:

  1. Oh super dank je wel! Ik stuur gelijk een mailtje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Suzan (is de 2de plek in nog geen 5 minuten waar ik je kan feliciteren) ;-) haha

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging! Mijn kaartje net geplaatst.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk ik ga er vandaag mee aan de slag.
    Bedankt voor de leuke Challenge.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge! Ik heb mijn kaart er net bij gezet. Ben reuze benieuwd naar de nieuwe lijn van Amy. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge! Ik heb mijn kaart er net bij gezet. Ben reuze benieuwd naar de nieuwe lijn van Amy. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaart staat erbij. Wat een leuke challenge en vooral wat een geweldig mooi voorbeeld! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke uitdaging
    doe graag mee
    heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig voorbeeld en een leuke challenge waar ik graag aan deelneem.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen