dinsdag 1 november 2016

Challenge November


Goedemorgen,

het thema van de nieuwe Challege is : Winter
Maak een creatie in een leuke vorm of nog gemakkelijker gebruik de handige  figure-cards.
gebruik daarbij de materialen ( plaatjes, paperpack en Dies) van:
Amy Design, Yvonne Creaties, Jeanine's Art of Precious Marieke.

Sietie heeft een voorbeeld ter inspiratie gemaakt voor jullie.

 
Wat kun je winnen?
De nieuwe Precious Marieke Seasonal Flowers lijn die eind November verschijnt.

Wil je kans maken op deze prachtige prijs bestaande uit, knipvellen, 3D Pushout vellen, Paperpack, stempels,  alle Dies, en  borduurgaren?
 
Doe dan gezellig mee als je aan de voorwaarden kunt voldoen.
 * Je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
*Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link onder dit bericht.

 *De Challenge sluit: 29 november 23.55 uur



Wij wensen je heel veel plezier en succes met het maken van de creatie.


Fijn weekend allemaal


 Team hobbyjournaal.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke opdracht en gave prijs! Ik doe weer mee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke opdracht en mooi voorbeeld!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn bijdrage geplaatst voor deze maand.
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuke challenge, mooie kaart als voorbeeld.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke opdracht en het voorbeeld is geweldig!!
    groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ik geen geschikt patroon vond,heb ik er zelf maar één gemaakt. Het was een echte uitdaging. Trouwens wat een prachtige kaarten staan er weer op jullie blog.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook een kaartje gemaakt voor deze challenge, ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een doosje gemaakt voor deze Challenge..ben nog net op tijd zag ik!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen